- Výrobky zakoupené v síti prodejen PLANEO i přes náš e-shop je možné reklamovat v jakékoliv naší prodejně.
- V případě, že nemáte možnost uplatnit reklamaci na některé z našich prodejen, je možné ji uplatnit osobně či zasláním reklamované věci na adresu:
SERVIS FAST ČR a.s. – REKLAMACE
U Sanitasu 1621
Říčany 251 01
Výrobek je třeba řádně zabalit; doporučujeme jej před zabalením nafotit.
Do balíčku, prosíme, přiložte nákupní doklad a průvodní dopis s Vašimi údaji a přesným popisem závady.
- V případě poruchy velkých spotřebičů, například lednice, pračky či velké televize, je možné také kontaktovat přímo konkrétní značku, která s Vámi domluví návštěvu servisního technika přímo u Vás doma.
- Kontakty pro nahlášení záruční reklamace u velkých spotřebičů zde
Výrobky můžete vrátit 2 způsoby:
1. Vrácení do prodejny
Výrobek je možno přinést do kterékoli pobočky PLANEO spolu s prodejním dokladem.
Při vrácení bude výrobek zkontrolován personálem prodejny a bude sepsán formulář o odstoupení od kupní smlouvy.
Peníze vám následně budou vráceny do 14 dnů na účet uvedený ve formuláři o odstoupení od kupní smlouvy.
2. Vrácení na centrálu
Vytiskněte a vyplňte formulář pro Odstoupení od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění naleznete na faktuře.
Zboží uveďte do původního stavu (ideálně jej zabalte do původního obalu) a pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Na zásilku uveďte „Vrácení ve 14 dnech Planeo.cz“
Do zásilky vložte podepsané odstoupení od kupní smlouvy a fakturu.
Zboží zašlete na adresu (na této adrese není možné vrátit zboží osobně)
Pokud převezmete zboží a po jeho rozbalení zjistíte, že je poškozené, neprodleně nás kontaktujete na e-mailové adrese reklamace@planeo.cz. Do své zprávy prosím uveďte číslo objednávky a přiložte následující fotografie:
- fotografii s detailem poškození
- fotografii celého výrobku tak, aby bylo poškození viditelné v poměru k celému spotřebiči
- fotografii výrobního štítku přímo z výrobku
- fotografie obalu, ve kterém výrobek přišel (ze všech stran). Tento obalový materiál prosím uchovejte do vyřešení Vaší reklamace
Zákonná lhůta pro vyřízení záruční reklamace je 30 dní. Ze zkušenosti však víme, že reklamace bývají vyřešeny dříve.
Na výrobek zakoupený podnikatelem od podnikatele neplatí klasická 24měsíční záruka. Prodejce odpovídá ze zákona pouze za vady, které má věc v okamžiku převzetí, i když se tyto projeví až po převzetí.
Bohužel, na výrobek zakoupený podnikatelem od podnikatele nelze uplatnit odstoupení od smlouvy do 14 dnů. V rámci podnikatelské činnosti máte možnost odstoupit pouze v případě, že se na zboží projeví vady, které na něm vázly již při převzetí.
V případě, že vám servis vystaví potvrzení o neopravitelnosti výrobku, obraťte se na kteroukoli naši prodejnu PLANEO, kde s vámi reklamaci dořeší. Seznam prodejen naleznete zde.
Výrobek může být vrácen použitý i částečně poškozený. V takovém případě máme právo snížit vrácenou částku o částku zohledňující snížení hodnoty z důvodu používání či poškození.
K vyplacení celé částky je potřeba zboží vrátit kompletní, tedy včetně příslušenství, které bylo součástí prodejního balení. V případě, že se tak nestane, máme právo snížit vrácenou částku o hodnotu chybějícího příslušenství.
Při reklamaci nemusí být výrobek přinesen v originálním obalu (obal není součástí reklamačního řízení). Pokud však obal máte k dispozici, doporučujeme do něj výrobek zabalit.
Máte jiný dotaz k tématu Vrácení zboží a reklamace?
Zanechte nám vzkaz a my Vám odpovíme.
Odpověď zpravidla odešleme do 24 hodin.
Zanechat dotaz