Doprodej vystavených kusů - podmínky
Tyto poslední kusy jsou zpravidla produkty, které byly vystavené na některé z našich prodejen. Jedná se tedy o zcela funkční produkty s plnou zárukou a veškerým příslušenstvím, které jsou vždy důkladně zkontrolovány, aby byla zajištěna jejich 100% funkčnost. Produkty mohou mít mírně poškozený obal, případně mohou být zabaleny v náhradním obalu.
Často kladené otázky
V balení chybí příslušenství, jak mám postupovat?
V takovém případě nás prosím neprodleně kontaktujte na naši zákaznickou linku. Chybějící příslušenství vám dodáme, nebo se dohodneme na vrácení zakoupeného zboží.
U zakoupeného produktu se po nějaké době projevila závada.
Na rozbalené produkty platí standardní 2letá záruka, takže v případě jakékoliv závady je možné výrobek standardním způsobem reklamovat.
Produkt přišel poškozený, co s tím?
Všechny rozbalené produkty procházejí před prodejem kontrolou a tou by žádný poškozený produkt neměl projít. Pokud k tomu nicméně došlo, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku, kde se dohodneme na kompenzaci, nebo vrácení zakoupeného produktu.
Zakoupený produkt se mi nelíbí, je možné ho vrátit?
Zakoupené produkty je možné vrátit ve standardní 14denní lhůtě od nákupu. Detailní postup vrácení zboží naleznete zde.