(R)evoluce ve firemní identitě PLANEO
PLANEO se mění v moderní místo k nakupování a ruku v ruce s tímto směřováním přichází i nová vizuální identita společnosti. Nejpodstatnější změnou v rámci redesingu je zejména evoluce loga, jehož návrh zpracovala kreativní agentura LuckyU, se kterou PLANEO spolupracuje od začátku roku 2022. Hlavním cílem evoluce loga bylo omlazení grafické identity a srozumitelnost komunikace značky Planeo i pro mladší cílovou skupinu. Zároveň ale bylo nutné zachovat konzistentnost pro stávající zákazníky, a proto se cíleně jedná spíše o evoluci než revoluci. „Nové logo je také vizuálně lépe čitelnější, což je zejména v současném mobilním marketingu velmi důležitý aspekt.“ říká Tomáš Opluštil, ředitel PLANEO.
Postupný rebranding
Nová vizuální identita se bude zejména na pobočkách a v rámci vozového parku objevovat postupně, aby se v minimální míře omezovala úroveň poskytovaných služeb zákazníkům. Po nezbytně dlouhou dobu se tak bude možné setkat jak s novým logem, tak ještě se starým.
S úsměvem pro všechny
Spolu se změnou vizuálního stylu přichází i firemní claim „S úsměvem pro všechny“. Tento slogan je součástí loga a definuje budoucí směřování značky PLANEO. Záměrem je přetvářet nákupní proces v radost, která zákazníkovi přivodí úsměv na tváři. V tomto směru se následně bude rozvíjet i komunikační koncept, který bude z této myšlenky vycházet, a se kterým bude PLANEO pracovat v plánovaných kampaních.