Osobní odběr
Nejjednodušší možnost vyzvednutí zboží je na některé z našich více než 100 prodejen po celé České republice. Zboží je možné na prodejnách jednak rezervovat, pokud je na prodejně fyzicky skladem, nebo objednat z našeho e-shopu s doručením na konkrétní prodejnu.
Rezervované zboží pro vás obratem připravíme k vyzvednutí do 30 minut od dokončení objednávky. Zboží objednané z e-shopu musíme nejprve převézt z našeho centrálního skladu a bývá připraveno zpravidla do 2 dnů od dokončení objednávky. Prosíme, abyste nicméně vždy nejprve vyčkali na výzvu k vyzvednutí objednávky prostřednictvím e-mailu a SMS.
- Aktuální seznam a otevírací dobu prodejen naleznete ZDE.
- Zboží bude na prodejně připraveno k vyzvednutí po dobu 3 kalendářních dní. V případě potřeby prodloužení této lhůty nám prosím napište na e-mail: objednavky@planeo.cz.
- V případě, že je vaše objednávka placena předem (kartou, převodem či splátkami), je nutné při převzetí zboží předložit PIN, který jste obdrželi s informací o vyzvednutí zboží, případně je potřeba předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas).
Zásilkovnu tvoří široká síť více než 7 000 výdejních míst po celé ČR. Zásilku lze doručit buď na jedno z partnerských míst Zásilkovny nebo do samoobslužných boxů, tzv. Z-boxů. Výhodou je snadné sledování zásilky na webu nebo v mobilní aplikaci Zásilkovny. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, přijde vám potvrzující SMS a e-mail.
Doručení na adresu
Vybrali jste si nové zboží a nevíte, jak to udělat s dopravou? Nechte to na nás. Zboží vám pohodlně doručíme až k prvním uzavíratelným dveřím a vy se nemusíte o nic starat. V případě zájmu také zajistíme odvoz starého spotřebiče. Doprava STANDARD je vhodná pro běžné spotřebiče. U většího zboží (například americké ledničky) může být nutná asistence zákazníka – jednak kvůli bezpečnosti, ale i jako prevenci případného poškození zboží. U větších spotřebičů proto doporučujeme dopravu PREMIUM, kde dopravu zajišťuje většinou dvoučlenná posádka a která zahrnuje množství dodatkových služeb.
- Objednané zboží bude doručeno nejpozději do 3 pracovních dnů.
- V den doručení zásilky se s vámi spojí kurýr přepravní společnosti s upřesněním času dodání (v současné chvíli bohužel není možná rezervace konkrétního času).
- Doručení probíhá pouze na území České republiky.
- Tuto dopravu zajišťují tito smluvní přepravci: GW, DPD nebo GEIS.
- Starý spotřebič musí být odpojen od elektrické sítě, plynu, přívodu vody a odpadu. V případě odvozu ledničky nebo mrazáku musí být spotřebič odmražen a vysušen. U pračky nebo myčky musí být ze spotřebiče vypuštěna voda. Adekvátně nepřipravený, nevyčištěný nebo nevysušený starý spotřebič řidič bohužel nemůže převzít.
- Důležité upozornění! Při převzetí zásilky si zboží řádně zkontrolujte. Potvrzením převzetí stvrzujete, že zboží, které vám bylo dovezeno, je kompletní, nepoškozené a zcela v pořádku.
Chcete koupit větší spotřebič a nejste si jisti, jak to udělat s dopravou? Nechte to na nás. Zboží vám pohodlně doručíme až k prvním uzavíratelným dveřím a vy se nemusíte o nic starat. V případě zájmu také zajistíme odvoz starého spotřebiče. Doprava STANDARD je vhodná pro běžné spotřebiče.
- Objednané zboží bude doručeno nejpozději do 3 pracovních dnů.
- V den doručení zásilky se s vámi spojí kurýr přepravní společnosti s upřesněním času dodání (v současné chvíli bohužel není možná rezervace konkrétního času).
- Doručení probíhá pouze na území České republiky.
- Tuto dopravu zajišťují tito smluvní přepravci: GW, DPD nebo GEIS.
- Starý spotřebič musí být odpojen od elektrické sítě, plynu, přívodu vody a odpadu. V případě odvozu ledničky nebo mrazáku musí být spotřebič odmražen a vysušen. U pračky nebo myčky musí být ze spotřebiče vypuštěna voda. Adekvátně nepřipravený, nevyčištěný nebo nevysušený starý spotřebič řidič bohužel nemůže převzít.
- Důležité upozornění! Při převzetí zásilky si zboží řádně zkontrolujte. Potvrzením převzetí stvrzujete, že zboží, které vám bylo dovezeno, je kompletní, nepoškozené a zcela v pořádku.
Naše prémiová doprava je určena zejména pro dopravu velkých domácích spotřebičů a také pro ty, kteří chtějí mít výměnu spotřebiče zcela bez starostí. Nový spotřebič pro vás vyneseme klidně až do 10. patra, vybalíme ho, ekologicky zlikvidujeme veškerý obalový materiál a v případě zájmu zajistíme i odvoz starého spotřebiče. Dopravu zajišťuje většinou dvoučlenná posádka, která si poradí s těmi největšími spotřebiči.
- Doručení je možné pouze na území České republiky a probíhá výhradně ve všední dny (po-pá).
- Velkorozměrové zboží vám rádi vyneseme kamkoliv si budete přát, nicméně v cestě nesmí být objektivní překážky (úzké točité schodiště, úzký vstup do místnosti, překážky znemožňující vstup do budovy, dopravní omezení zakazující dlouhodobé stání přepravního auta apod.).
- Starý spotřebič musí být odpojen od elektrické sítě, plynu, přívodu vody a odpadu. V případě odvozu ledničky nebo mrazáku musí být spotřebič odmražen a vysušen. U pračky nebo myčky musí být ze spotřebiče vypuštěna voda. Adekvátně nepřipravený, nevyčištěný nebo nevysušený starý spotřebič řidič bohužel nemůže převzít.
- Tato služba se poskytuje pouze u volně stojících elektrospotřebičů (praček, sušiček, myček, chladniček, mrazáků, televizí atp.). Netýká se elektrických a plynových sporáků a vestavných spotřebičů.
- Důležité upozornění! Při převzetí zásilky si zboží řádně zkontrolujte. Potvrzením převzetí stvrzujete, že zboží, které vám bylo dovezeno, je kompletní, nepoškozené a zcela v pořádku. Zároveň potvrdíte, že vám při dovozu a manipulaci s produktem nebyla způsobena žádná škoda na majetku (odřené lino, poškozené dveře, apod.).
Pohodlné doručení zásilky až domů přepravní službou Zásilkovny. V den doručení se dozvíte rozmezí 90 minut, během kterých můžete doručení zboží očekávat. Výhodou je snadné sledování zásilky na webu nebo v mobilní aplikaci Zásilkovny. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, přijde vám potvrzující SMS a e-mail. V případě, že vás kurýr nezastihne doma, předá zásilku do nejbližšího výdejního místa Zásilkovny, kde na vás bude čekat.